Wednesday, August 17, 2011

chapter 115:jauh perjalanan luas permandangan



perjalanan hari ini aku rasa macam jauh sangat.
padahal shah alam ke putrajaya saja kot.
dengan berbajukan uniform merah hitam mekdonal 
dengan tudung makcik,
aku naik bertukar tukar ktm pastu naik erl sambung dengan naik bas,
akhirnya sampai ke mekdonalku syurgaku. HAHA!
tapi yang peritnya aku hadap perjalanan tu dengan demam, sakit kepala.
adoi. tak larat.
time kerja nak pengsan pula, muntah muntah. hampeh.
perit gak kerja hari ini. suhu badan naik tiba tiba.
perit.perit.perit.
buat rasa nak balik, peluk mama. :(
sekarang ni, macam dah jatuh kena timpa tangga.
rakan sekerja kemalangan teruk.
demam.
tiada pun panggilan untuk jawatan di impikan.
si wahibi dapat. saya tak dapat.
sedihnya. berkecai hati saya.
serius. kecewa. sangat.
nak pinjam telinga. boleh?
(T_T)


p/s: tak sangka macam ini jadinya. kawan susah senang sama sama.

No comments: