Thursday, August 18, 2011

chapter 116: pesanan untuk kawan

Sabar dan tabah ya, kawan.
Semua ini dugaan di bulan puasa.
Besar hikmahnya.
Semua nak ajar apa erti hidup.
Sabar ya?
Positifkan otak.
Buat perkara yang menggembirakan hati.
Kalau sedih, down,
Ingat lah perkara yang paling menggembirakan
hati kau ya kawan? Dan jangan lupa senyum.
Itu ubat untuk hilang sedih.
Aku ada untuk kau.
Tak hilang.
Dan tak lupa kau. :)

p/s:minta maaf untuk kata kata tadi. Tak sengaja. Takde maksud.
Harap tak tambah masalah sedia ada.

3 comments:

Anonymous said...

:')

adel said...

klau pg sabah pon xde kesan . doakan aku doe :)

the sapuan's said...

adel: kalau kau pergi, nampak sangat aku ni yang takde kesan untuk kau. tapi aku tahu apa jadi kat hidup kau sekarang. harap kau bahagia. aku as a friend, turut bahagia juga. tapi nak kau tahu, akan hilang sikit demi sikit. for physically. for mentally, still there. just take care of yourself. be strong. susah senang sama, hilang camtu je. btw, thanks. memang best! :)